ای مخاطب ...

اینها نوشته های از من است برای مخاطب ... خیلی دلم گرفته است برای مخاطب ...

دلم تنگ است برای خودم ... تنها مانده ام در این دنیای بی رحم با خودم ...

قسم به هر روزی از این روزها که میرن و میان ... من مانده ام تنها در این میان ...

ای مخاطبم خلاصم کن ... آی روح و جانم زخم شد خلاصم کن ...



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت13:25---9 فروردين 1393
سلام. چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.








http://zip.loxblog.com




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، دل نوشته ، ،
برچسب‌ها: جملات , جمله , نوشته , عاشقانه , عشقولانه , دل , عشق , عشق عشق عشق , عاشقي , عاشقانه ها , دوست , گريه , اشک , دلتنگي , زيبا , عکس , دکلمه , دانلود دکلمه , متن , متن عاشقانه , عکس عشقی , عکس عشقولانه , قلب , جملات , پند , آموز , زندگی , سخت , سال , پند آموز , زیبا , جملات زیبا , جملات پند آموز , ای , مخاطبم , من , شکستم , خلاصم کن , کن , عشقم , برید , از , کنارم , تنها , دنیا ,

تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1398 | 23:0 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.